BADASS of New England

An automobile club for the enthusiast who enjoys the last of the big GM cars. The rear wheel drive B and D bodys. Chevrolet Impala SS, Caprice, 9C1, Buick Roadmaster, Oldsmobile Custom Cruiser, Cadillac Fleetwood
 
HomeHome  RegisterRegister  Log in  
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Who is online?
In total there are 2 users online :: 0 Registered, 0 Hidden and 2 Guests

None

Most users ever online was 132 on Wed Oct 04, 2017 3:26 pm
Latest topics
» Pictures from the 2017 Roundup
Wed Oct 18, 2017 9:00 pm by Big Wagon Guy

» Brake line size help
Sun Oct 15, 2017 9:08 pm by 1984twodoor

» Surprise Surprise!
Sun Oct 15, 2017 8:17 pm by Big Wagon Guy

» 1980 Coupe De Ville
Sat Oct 14, 2017 8:55 pm by IMPALADAKID

» 2017 10th Annual Roundup, List of Attendees
Sat Oct 14, 2017 8:42 am by Big Wagon Guy

» Frame
Fri Oct 13, 2017 10:26 pm by MASShole9C1

» Random parts for sale
Fri Oct 13, 2017 1:46 pm by sdstick

» Tires needed
Fri Oct 06, 2017 9:29 pm by silverfox103

» Heater/AC Panel for 1987 - 1990 Caprice Classic Brougham
Tue Oct 03, 2017 10:10 pm by MASShole9C1

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
October 2017
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar

Share | 
 

 THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
IMPALADAKID
Admin
avatar

Posts : 1521
Join date : 2009-01-17
Age : 49

PostSubject: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   Wed Nov 07, 2012 8:34 pm

My HHR Keys are being held for ransom by the "PT Cruiser Owners Against HHR Drivers Collation Of America. LLC"
You will actually recognize them by there willingness to drive little Red gay cars. Razz

They told me I was to take a pic of myself in the shirt, and post it to the interwebs. If I did this, I would get a letter in a few days telling me where I could pic up my keys. I tried to protest, but I was told I would never see my HHR keys again. Sad

OK, so it is a little funny



FYI: IT IS NOT A PT CRUISER Like a Star @ heaven

_________________
1980 Cadillac Coupe DeVille. 6.0 87k
2017 Chevrolet Silverado LT 4.3 Aluminum V6 (My daily)
2008 Saab 9.3 convertible (Wife's Daily)
Back to top Go down
bfurches



Posts : 1061
Join date : 2010-04-20
Age : 30
Location : Springfield, MA

PostSubject: Re: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   Wed Nov 07, 2012 8:38 pm

That is SUPER funny haha
Back to top Go down
Pooge

avatar

Posts : 1700
Join date : 2009-03-24

PostSubject: Re: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   Wed Nov 07, 2012 9:03 pm

Is your hair growing back in a bit?

Nice shirt.


_________________
1996 Impala SS - 45K original miles - 5.3 LS swap - Brand new Bilsteins...WHAT A DIFFERENCE!
Back to top Go down
Matt Trakker

avatar

Posts : 5085
Join date : 2009-07-30
Age : 36
Location : Reading, MA

PostSubject: Re: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   Wed Nov 07, 2012 9:15 pm

LOL!
Back to top Go down
sdstick

avatar

Posts : 4287
Join date : 2009-03-20
Location : Revere, MA

PostSubject: Re: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   Wed Nov 07, 2012 9:48 pm


Thank god they didnt send you PT underwear. Embarassed

_________________
Steve


96BBB 28K 3.42 Bolt-ons
95BBB 100K 3.73 383 New DD...already broke fixt the 4L60E twice
95 Black WB4 Hole...ee...grail
96 Black WB4 No holes in this
95BBB 189K 3.08 Old DD Stolen...by Matt. Cool
Whine..eee...Silver LS6
Back to top Go down
toomanytoyz
Club President
avatar

Posts : 6878
Join date : 2009-01-20
Age : 41
Location : East Hampstead, NH USA

PostSubject: Re: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   Wed Nov 07, 2012 10:57 pm

ROFLMAO! Very Happy

OK, you can have you keys back. Wink

I only wish the shirt had come in time for the roundup! Razz

_________________
Bill "The Verb" Crovo - Resident Car Slut & Unicorn Hunter

A Toasted Marshmallow, A Long German, A Lame Suburban and expensive dreams...
Missing all my previous B's, D's and V... Sad
American Ricer
www.badassofne.net
"Ooooh! Look! Something shiny!"
NO MORE UNICORNS!!!!!

LOWER IT!!! Wink
Back to top Go down
http://impalass.uniquekind.net/
1984twodoor

avatar

Posts : 4066
Join date : 2010-03-30
Age : 24
Location : Wilmington/Wakefield/Andover

PostSubject: Re: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   Thu Nov 08, 2012 12:44 am

toomanytoyz wrote:
ROFLMAO! Very Happy

OK, you can have you keys back. Wink

I only wish the shirt had come in time for the roundup! Razz

That would have been great!


BTW When did you get an HHR? Did you sell the Chrysler you had at the round up?

















JUST KIDDING! Don't taze me bro! silent
Back to top Go down
toomanytoyz
Club President
avatar

Posts : 6878
Join date : 2009-01-20
Age : 41
Location : East Hampstead, NH USA

PostSubject: Re: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   Thu Nov 08, 2012 3:15 am

...and just for the record, this crap IS STILL FUNNY!!!! Razz

_________________
Bill "The Verb" Crovo - Resident Car Slut & Unicorn Hunter

A Toasted Marshmallow, A Long German, A Lame Suburban and expensive dreams...
Missing all my previous B's, D's and V... Sad
American Ricer
www.badassofne.net
"Ooooh! Look! Something shiny!"
NO MORE UNICORNS!!!!!

LOWER IT!!! Wink
Back to top Go down
http://impalass.uniquekind.net/
mp775

avatar

Posts : 746
Join date : 2011-08-24
Age : 38
Location : Pawtucket, RI / Woburn, MA

PostSubject: Re: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   Thu Nov 08, 2012 5:37 am

Neat; you got a shirt that matches your avatar!
Back to top Go down
No Moa

avatar

Posts : 3889
Join date : 2009-02-21
Age : 45
Location : Midcoast Maine

PostSubject: Re: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   Thu Nov 08, 2012 7:54 am

The fact that you didn't call the "BadAss Association of New England" to come over and whip those PT pussies ass, shows that you are turning to the GayPT side. GOt to be the water down that way,First Crovo and his Miata, and now billy and his HHR (PT wannabe) Christ who's next Steve and a Mini.

Its ashame really. Farwell Billy "PT's for me" Mac.
Back to top Go down
http://www.collectorfbody.com
V8Killer

avatar

Posts : 1691
Join date : 2009-03-12
Age : 46
Location : Southern, NH

PostSubject: Re: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   Thu Nov 08, 2012 10:06 am



Oh, how I laughed......................... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!   

Back to top Go down
 
THIS CRAP AIN'T FUNNY!!!!!!!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ha ha ha! Funny Youtube videos!
» this funny Indian people
» Haha, funny video from Dover NH
» Funny pics
» Why do I find it so funny...

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
BADASS of New England :: BADASS information :: Bad talk-
Jump to: